Idag har...

0-4b8b19033a09ceedad577e79bb49cb6c.png

Idag har jag förbrukat energi. Är så trött nu och har gjort mig hemma i soffan hos Hanna. Köpt lite smått och gott till kvällen och funderar på att inte röra mig alls resten av kvällen:). Har haft det super mysigt med Malin och barnen på Skansen idag det är som att ha värsta bondelandet 5 minuter från stan. Efter några timmar där åkte jag till stan och gick lite vilse innan jag mötte Hanna och gick på Lagerhouse, Hötorgshallen och så surrade vi runt lite innan vi tog tunnelbanan till Sätra och tog bilen till Huddinge och sen kom vi nu hem. Ska kanske hoppa in i duschen nu... Imårron är planen Kista innan vi åter lunch och åker hem före innan Bandyn börjar. Vet ni att det går 40 fulla bussar från Bollnäs till Uppsala? Fattar ni hur mycket folk som ska dit? + alla bilar... Im in chock! Längtar nästan lite hem, jag längtar inte bort härifrån men det ska bli skönt att komma hem till sig själv:) har ju sovit i 3 olika sängar på denna trip...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0