Innebandy

Igår var jag på innebandy på Bollnäs Sporthall.


330 personer hade letat sig dit för att se när Bollnäs vann! Det andra laget behövde vinna med 7 mål för att ta sig vidare så det var en ganska enkel match om jag förstod det rätt. Jag träffade Therese, Sara och så kom Nils och satte sig med oss.

Det var paus underhållning av Bollnäs estetiskaprogrammet inriktning teater tror jag.

Det var inte så wiihoo bra direkt. Musiken var jättelåg och de dansade utanför lampan så det blev lite pinsamt.

Det var en mysig kväll..


Kommentarer
Postat av: Linda C

Var du där??

Det var jag o Ted oxå! Fast vi satt på bortre delen av läktaren. Ted tyckte att dansen va bäst, han va helt galen. Stirrade o skrek på dom :)

2010-03-31 @ 09:48:55
URL: http://livetihallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0