Inspiration

När jag var i Stockholm så var jag in på Indiska. Det är en sån affär jag kan gå i länge och bara titta. Indiska fanns ju i Bollnäs fram till för några år sedan, vi kan ju hoppas att den kommer tillbaka!


Nu när jag var där var jag ute efter muggar, men jag köpte ingenting.
Denna mugg är lite läcker men den är blå och jag håller ju på att sortera bort allt blått jag har i köket.


 
Dessa muggar var jättestora och väldigt dyra, men mysiga på något vis & hade såklart blå inslag.


 
Dessa ljuslytor köpte jag nästan men bestämde mig till slut för att inte göra det eftersom jag ska vänta lite med fler ljuslyktor till det blir vår/sommar. Jag ville ha de lila och de är ju mer höst. Till hösten vill jag säkert köpa nya iallafall. Men jag skulle kunnat köpt dom till mamma, men som sagt jag köpte inget.


Fina va?
 
Vilket är er favorit affär att bara strosa runt och kika i?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0