Kväller

Gud vilken tur att jag åkte iväg.. Ibland ska man bara göra och inte tänka. Jag åkte till Scandic och träffade hela gänget. Dennis, Linda, Frida, Helena, Sofia, Malin, Marion, Johan, Jon, Robin och Maria. Underbart att se alla igen! Det är verkligen härliga människor som jobbar på Anthill numera H1?!.


Vid halv 11 gick några hem till mig medans jag skjutsade hem maria. Dom sjöng och drack lite mera..




 
Ami kom en sväng också!

Ser ni att Katten är framme.. hon har varit super social med alla. Den andra katten visade sig inte alls.. skumt, brukar ju vara tvärtom. Men nyss när jag kom hem var han jätte kelig och mötte mig i dörren.
 
Vid halv 1 försökte jag köra ut alla..



Sen blev det MAX
 
Johan kör på taktiken ta bort 25% på varje måltid så han tog bort stripsen och valde morötter istället..


Linda & Sofia är två riktiga pärlor!
 
Nu säger jag Gonatt och imårron ska jag ha sovmorgon enda tills jag vaknar, vilket dom senaste dagarna varit runt 7... Jag vill sova till 9 minst!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Det var jättekul att du kom! :D

2010-03-27 @ 10:46:22
URL: http://lindabj.blogg.se/
Postat av: Joachimolivia

I LOVE THIS VERY PAGE PLEASE KEEP UP THE GOOD AND WONDERFUL JOB.

2011-04-11 @ 13:46:15
URL: http://joachimolivia.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0