Ledsen

Jag blir uppriktigt ledsen när jag läser det senaste inlägget på Annas blogg. Jag har följt denna blogg så länge nu och verkligen hoppats och hoppats att hon ska bli frisk. Det är så orättvist! Jag vill bara skrika. Mina tårar rinner för en helt okänd människa och för att hennes man Henrik är så otroligt bra på att formulera sig. Han lyckas till och med få döden att verka lugn och trygg.
 
Hur fan är det tänkt att världen ska fungera? Jag fick en lapp i dörren häromdagen från Agape Sverige.. häftet heter "Skulle du vilja lära känna GUD?". Om något som gud skulle finnas så lär den ju vara riktigt korkad.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad hemskt :(

2010-03-09 @ 22:16:17
URL: http://lindabj.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag har också följt den bloggen, det är så himla hemskt och orättvist!

2010-03-10 @ 11:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0