Lite nytt till hemmet

Det är facinerande hur lätt man kan förnya lite i hemmet. Jag har köpt några ordspåk på latin och satt upp lite här och där.
I rummet ovanför tv:n

Kärleken övervinner allt

I köket

Fånga dagen

I hallen

Efter moln kommer solsken
 
Jag är väldigt nöjd och det känns inte alls lika tomt här längre. Har länge velat haft något mer på några väggar här hemma men vill inte ha för stora tavlor eller så för att jag känner att det skulle krympa rummet. Otroligt fina bilder? haha det är knäppt med telefonen och jag har ingen lust och tid att fixa till dom.
 
Tänk på att man får inte sätta dessa på tapeten, men det har jag gjort iallafall.. jag får väll böta när jag flyttar då.

Kommentarer
Postat av: Linda C

Vart köpte du dom o vad kostade dom? Det är verkligen JÄTTE FINT

2010-03-26 @ 19:53:41
URL: http://livetihallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0