mitt svar på BB

Jisses amalia

Oj vad ni har kommenterat!

Jättekul! Jag blev så glad så jag har skrivigt ett inlägg om er på min andra blogg..
 
Syftet med min fråga var att jag ville få reda på om det finns några tuffa människor som vågade säga "Ja Hanna det räcker nu!, sluta skriv en massa trams" eller "det du skriver om berör ingen därför kommenterar färre nu". Men nä, ni var/är verkligen så positiva allihopa!! Skumt kändes det för jag har tänkt att det är lika många som läser som bloggar, men det stämmer ju inte alls!
 
Syftet med förra inlägget var inte att jag kräver att ni ska kommentera. Kommentera om ni känner för det och om det är något ni har någon åsikt om precis som ni gör nu. Jag vill alltså inte tvinga er till att kommentera sånt som ni inte vill/kan/har lust att kommentera & jag vill inte att ni ska kommentera bara just för kommenterandets skull. Jag har funderat på det här med kommentarerna också. Jag tror jag förut skrev mer sånt som irriterade er; om invandrare, sjukskrivna & sånt som jag bara babblade ur mig om.. men jag tycker det är intressant med folk åsikter speciellt om de skiljer sig från mina egna faktiskt. Jag vill lära mig & utvecklas!
 
En stor del till att jag tog tag i detta igår var också därför att ni andra som är mest aktiv här skriver om politik, så då tänkte jag att det är kanske det Bollnäsbloggen ska utvecklas till. En politisk plattform där man pratar om viktiga frågor för Bollnäs?! Det känns ju egentligen helt perfekt eftersom ni redan har han... fiskaren, Nilsson-Sträng & Maria Mörk. Jag själv tycker faktiskt det är skönt att kunna läsa om politik på så lätt nivå som dessa skriver här på bloggen. Tycker det är tufft av dom att våga vara mänskiga och personliga på en öppen sida som denna.
 
Förut fanns ju Boren här mer och då kände jag mig mer hemma och passande faktiskt, så det var skönt att hon gjorde ett inlägg imorse uppe med tuppen som hon är!.
 
Men men jag får fortsätta vara den som skriver om flams och trams och pigga upp er när ni läst om allt skit inom politiken.

Så nu fick ni er chans ni som irriterar er på min blogg och det jag skriver att säga vad ni tyckte, men ni tyckte inget högt.. that´s your lost not mine!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0