Ont ont ont..

Har så satans ont i mitt knä, det vänstra. Aj aj aj fy vad jobbigt. Jag satte mig framför datorn idag och böjde in benet under mig när jag satte mig.. sen så gjorde Mike nått i hallen så jag ryckte mig upp på nått vriden vis så jag vred knät ur led eller nått. Ont gör det i vilket fall som helst..


Ont i magen har jag också, kan det bero på vindruvor? Har för mig att de är hårdsmälta och att jag brukar få lite ont i magen av dom. Idag har jag ätit många vindruvor så det är väll därför jag har så ont i maggen.
 
Har hittat dessa på mitt kakor fat..


vems är dessa? De fanns där på söndagen efter alla ni goa tjejer varit här så jag antar att det är någon av er?

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja det är lite matpengar från mig =) Kakan var ju guld värd! Och inte vill ja att du skall bjuda alla oss på mat så jag ville ge ett litet bidrag till dig iaf

2010-03-02 @ 10:35:02
Postat av: Zeynep

Tack för sist gumman ,jag hade det jättetrevlig !! jag vill oxå vara med och ge ett litet bidrag :)så jag skickar med pengarna med sofia // puss

2010-03-02 @ 12:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0