Putte

Här är den lilla charmknutten som bor hemma hos mig och Katten just nu. Han är inte riktigt helfrisk tror jag. Ena stunden vill jag att han ska åka hem NU och nästa vill jag att han ska stanna här. Det luktade kattlåda hemma hos mig i lördags och det hatar verkligen jag. Jag köper en kattsand för typ 100 kronor för att det inte ska lukta något. Men denna katt gör det omöjligt. Fy tusan! Min katt luktar aldrig illa..


Han flänger iväg mattan med klorna. Han smiter ut genom dörren, är dock mycket duktigare nu. Skvätter ur kristaller ur kattlådan. Men han är en jäkligt kelig och mysig katt i övrigt. Men det blir skönt när han flyttar hem tror jag.. Katten kommer att bli lycklig iallafall!


Kommentarer
Postat av: Jennie

heej :)

hur är det idag?

söt blogg!

kram

2010-03-30 @ 10:17:07
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0