Shoppat trots

att ekonomin gått på grund.
 
Jag skulle ju bara shoppa lite tyg idag för att sy nya "gardiner" till balkongen. De jag gjorde sist är lite för korta så Katten kan fortfarande smita till grannen. Nu blir det ju vår snart så jag måste då ha långa gardiner som jag kan stänga så Katten håller sig hemma. Men tyget kändes för dyrt så jag köpte istället..

Ljuslyktor, ja men vilken surprice?! haha

+ några till som man både kan ha värmeljus och långaljus i..

Nu kikar vi på Mord i Sinnet, Sofia ligger i soffan som vanligt.. känns tryggt och skönt. Vi har varit och hälsat på hennes föräldrar Helena var hemma & sen åkte vi till Marlene en sväng och kika på huset.. är ju så fint! Men nu ska jag gossa ner mig i soffan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0