SYOSS

Har ni provat det nya frisör schampoot som finns i vanliga affärer? Såg att det fanns på ÖB till och med. Då känns det ju inte så exklucivt direkt. Men det kanske är bra?


Jag vill ha det!


Repair Therapy passar nog mig "för torrt och skadat hår". Fast jag vill nog ha Color Protect och Shine Boost också..
 
Stora flaskor och relativt billigt tycker jag, har för mig att de kostade 79 kronor på ÖB. Men sen fanns det ett anat där som kostade 39 kronor.. men har glömt vilket märke det var. Men det var lite frisöraktigt det med!
 
Längtar till jag får pengar!!! Då ska jag bjussa mina vänner på middag och mys!
 
Nu ska jag pallra mig iväg och hälsa på Marion i skogen.. tror ni katterna dödar varandra?!


Kommentarer
Postat av: Marion

Tack för ett trevligt besök :)



Lever katterna?

2010-03-11 @ 14:43:08
Postat av: Kristin

Tjo.



Jag har testat Syoss och det kan jag rekommendera. Man känner att det är ett "frisörschampo" :)



Kram

2010-03-11 @ 17:05:55
URL: http://kristinrenofalt.blogspot.com
Postat av: Hanna

Jag har precis börjat använda det, tycker att det verkar bra. Håret blir mjukt i allafall.

2010-03-12 @ 07:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0