Ta hand om mig själv

Man ska tydligen ta väl hand om sig själv. Jag brukade vara väldigt duktig på det, pyssla om sig själv lite. Har inte gjort det på ett tag eftersom jag inte direkt behöver stressa ner och bestämma mig för att slappa. Men idag tog jag tag i saken och pysslade om mig själv och min kropp lite.
 
Tog ett timslångt bad med bubblor
Fruktdrink
Bästa musiken på lilldatan med i badrummet
Massor med tända ljus
Benrakning
Ansiktsskrubb
Hårinpackning
 
Sen upp ur badet och klippte håret(så nu är det kort) & målning av naglarna.


Detta tog cirka 2 timmar av mitt liv och jag mår nu som en princessa med lite rödrosiga kinder från skrubben och fina naglar och friskt hår.
 
Att jag sedan fick spendera resterande tiden av kvällen med Johanna var liksom grädden på moset!

Hur tar ni hand om er själva? Gör ni det ofta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0