Vilket underbart väder!

Jag känner riktigt hur energin sprutas in i mig. Gud så härligt. Jag har precis kommit hem från Christine & Andreas nu. Vi satt och drack te på deras bro och myste i solen. Christine bakade Vitchokladkakan till ikväll när de ska ha besök, den är ju för god.
 
Jag sörjer idag att jag inte längre jobbar kvar på Anthill, detta på grund av att Zeynep bjussar på Vitchokladkakan där..
 
Jag och katten hade goss i sängen idag..




Hon är så kelig nu för tiden.. Kanske är solen!!

Kommentarer
Postat av: zeynep

Nawww gumman då !!vi är ledsna för att du inte jobbar här längre :( kom och ät NU!!!

2010-03-05 @ 16:49:38
Postat av: Nikolaiastrid

You have done a great job with everything on this site. I Love your site

2012-01-16 @ 12:10:13
URL: http://nikolaiastrid.blog-howto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0