Woopidedo

Jag är så lycklig just nu. Vet inte riktigt varför. Kan det vara solen som påverkar mina känslor såå mycket?
Jag är ju vanligtvis glad men nu känner jag mig så lugn och nöjd!
 
Till och med att Stockholmstripen blir inställd är ok nu.. och det skulle jag vanligtvis inte tycka. Men saker och ting händer, trist att syrran inte vill åka själv bara. Hon vill absolut inte köra alls i Stockholm inte ens på E4. Shit happens!


Idag har jag bara njutit av min ledighet. Igår sökte jag jobb så jag kände att jag fick vara helt ledig idag.


Jag åt lunch på balkongen


Var underbart varmt i solen


Jag slumrade av i typ 1 och en halv timme haha.. jisses! Men jag var uppe vid halv 8 imorse kanske var därför jag var lite trött.
 
På torsdag ska jag spåna på Hannas catering, tror fan jag ska satsa på det. Göra
* smörgåstårtor
* hembakt bröd
* kakor
* tårtor
* fikabröd
* färdiga mackor till möten
 
& sen vidare utveckla det och ordna hela bröllop och 30/40/50 års fester, jag älskar ju sånt och har gjort lite sånt tidigare. Bland annat tre Bröllop, två 40 års fester en 25 års fest..

Kommentarer
Postat av: Peter

Lunchen såg verkligen läckert god ut. Ha En Trevlig kväll! Själv ska jag pyssla om mig lite, göra fotbad o måla tånaglarna röda!

2010-03-16 @ 21:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0