Cykelturen

Det gick bra, är dock lite trött i benen nu men annars känns det skönt. Nu ska jag bocka av alla platser jag åkte förbi.

Granberg

Check, hatar dessa långa sega uppförsbackar, här hade jag dock åkt upp för den redan och knäppte sedan ett kort tillbaka. Visste ju inte hur jobbig den skulle vara innan haha..

Nästan Edstuga

Check
, här var jag trött. Skitjobbigt att cykla på bucklig asfalt! Knäppte ett underligt kort på mig själv..

Skumt va?

Travbanan

Check

Jontas

Check

Jag tog kort för att bevisa att jag verkligen cyklat och för att jag inte skulle kunna banga ur skrev jag det på bloggen.. Men jag ser nu att jag har ju cyklat överallt där man kan åka bil så det var tur att jag gjorde ett litet videoklipp också.. fast jag råkade trycka av den i något gupp så jag hann inte säga nått.. haha..



+ att jag nyss så ut såhär


Det är inte så utmattande att köra bil direkt:P


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, vad läskigt att titta på cykelfilmen. Det känns som om du ska cykla omkull!

2010-05-04 @ 13:08:17
Postat av: Marion

Åh fy vad läskigt! Håller med Hanna, känns som att du ska cykla omkull! Men vad du speedar då, zum zum zum låter det i däcken ;)

2010-05-04 @ 21:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0