Go morron go morron

Hör fåglar sjunga glatt gomorron gomorron i kööör. Jag tycker faktiskt om morgon promenaden nu, det är alldeles lugnt ute och man hör fåglarna kvittra. Imorse kändes det som sommar, inte jättevarmt men bara sådär sommarkyligt så jag kan gå ut i linne.

Jag har börjat på Balsammetoden igen. Detta betyder inget schampo i mitt hår och inte heller några lockgojs produkter. Det är jobbigt men håret blir bättre efter ett tag. Jag ger det två veckor denna gång, men ska absolut försöka hålla mig kvar. Ni kan kika på lite info från förra gången jag sysslade med detta november 2008.

Min plan för dagen är:
* Matte klockan 11
* Träffa Linda
* Köpa ett par "gåskor", har jätteont i min hälsena av och till nu när jag går mest hela tiden.
* Köpa en ny kamera, bara för att jag känner för det.
* Klockan 18 ska jag äta på Kina
* Tvättstugan 19-
* Träffa Sofia en sväng?!
* Måste nog städa lite också, Baltazar drar in sjukt mycket sand.
* Diska, mitt kök är överbelamrat med grejjer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0