God förmiddag!

Mamma, jag kom ihåg att släppa in änglarna igår! Det var väll inte illa? Jag har tänt ett vitt ljus och plockat en vitsippa, ett äpple får jag kanske köpa idag.

Nu mår jag mycket bättre, sov/låg i sängen lite, damsög bort allt grus från dessa regniga dagar som varit, tog en lång dusch och solen kom äntligen fram så nu sitter jag här och mår skapligt! Skönt!

Nyss klickade jag mig precis in på min andra blogg för att pyssla lite med en ny design men jag måste skärpa mig nu. Inget mer fippel med bloggdesign förrän nästa lördag, alltså efter matteprovet. Jag gillar min blogg som den ser ut nu, eller så är det bara för att jag är så van vid den. Gillar ni min nya Header(bilderna längst upp)? Lite svartvitt men ändå inte..

Ska försöka räkna lite matte nu så jag kan övertala någon att grilla och spela spel ikväll:)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0