Härligt härligt men farligt farligt

Dagen började kanon, sov lite för länge så jag fick strunta i frukosten och bara gå prommis med Baltazar. Mådde som jag förtjänade på matten eftersom jag inte ätit något. Efter jag var hemma sist så har jag varit ute på Långnäs, liite för länge tror jag haha..
Gjorde iallafall provapå provet och jag svarade på alla frågor utom de två sista, tror det är MVG frågor så det är ju inte så konstigt. Nu ska jag plugga som fan i veckan, 4 dagar, det klarar ju alla inklusive jag. På fredag blire partaj, Alla är välkomna! Jag ska dricka vattenmelondrinkar, spela mjuktennis, sjunga och bara vara glad att matten är slut:P.

Baltazar är hur duktig som helst ute på Långnäs, han ligger och softar med en pinne eller vilar lite i skuggan eller leker och terroriserar med sin pipleksak..haha..





Linda kom och umgicks med oss idag i gräset! Maggen börjar bli stor nu. Jag tycker det är lite läskigt med bebismagar, det är som en liten alien eller nått som sparkar och lever om.

 



Så här fin är jag nu:

Härligt vad solen kan ställa till..


Kommentarer
Postat av: Nina

men Hanna... man måste vara försiktig med solen!!! =)

2010-05-17 @ 21:46:53
URL: http://ninaihallbo.blogg.se/
Postat av: Linda Larsson

haha röttotten =) ses imorgon kanske.. krams =)

2010-05-17 @ 23:14:48
URL: http://lindaallstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0