I´m back

Saknat mig?

Jag tog en paus från bloggen på grund av personliga skäl. Ni skulle ändå inte haft något roligt att läsa dessa dagar om jag väl hade skrivigt eftersom jag varit jävligt lättretad. Tillbringat mycket tid hemma hos mor och far och bara varit. Är dock lite konstigt för varje gång något händer så tänker jag "ja men det kan jag skriva på bloggen" eller om jag knäpper ett fint kort så tänker jag att det ska jag lägga ut. Men nu är det nog pratat om det. Tror att jag kommer att bli lite mindre personlig på bloggen framöver..

Jag bestämde mig nyss för att jag fick börja blogga igen! Jag fick resultatet av provet nyss, känns skönt!

Idag har jag shoppat lite med Sofia och när hon drog på jobb så fortsatte jag shoppingrundan med Linda. Dessa är mina bästa fynd idag! Perfekt till sommarens alla äventyr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0