Jag är kär


bild tagen från blocket.se
Men jag ska ju inte gå på utseende längre utan på innehållet i hunden. Funderar nu starkt på att vara "hundvakt" en längre tid istället för att köpa en hund. Om det inte dykt upp något som jag inte kan lösa på 6 månader så är det väll lugnt? Det känns som det iallafall. Jag har ju min famlij och mina vänner. Jag måste ju dock ha en hund som gillar katter. Har nu suttit och läst information om olika hundraser. Powder puff verkar nästan passa mig bättre än Bichion frise. Har ju alltid velat ha en Golden och en Papillon(bilden ovan) men golen känns för stor just nu. Papillon kan vara väldigt skälliga. Vår granne i Växbo har ju en mini collie och även Helenas hundkompis Berit har en sån, dom verkar lugna och mysiga men ändå vill de vara med överallt!.

Ops nu skulle jag ju sova om 9 minuter.. great!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0