Jävla idiot/idioter

Jag tog nyss bilen för att åka till Linda, Jag måste backa för att ta mig ur min parkering och likaså gjorde jag idag. Det var bara det att Backspeglarna är borta. Något jävla pucko har stulit dom. Jag blev först förvånad. Sen tänkte jag "jaha vilken otur jag har", quickfix jag åker på OK och köper nya. Men så gick det över till att jag blev sur. Sen ringde jag pappa och skällde. Han tar allt med sån jävla ro att jag bara blir mer arg. haha.. Börjar prata om att jag måste polisanmäla och fixa med försäkring. Detta blir en utgift som jag inte ens ställt till med själv, okej om jag åkt in i en vägg eller något men detta har jag ju inte ens orsakat.
Nu är jag mest störd över hur konstiga människor är, hur fan tänker man? Kanske är det något jag skrivit här som upprört någon eller så har jag stört någon på något annat vis, jag hoppas verkligen att det är så. För det betyder åtminstonde att denne någon inte bara gett sig på min bil hipp som happ.
 

 
Så nu ska jag njuta av Linda & Marcus sällskap och sluta vara förbannad på denne någon..


Kommentarer
Postat av: Zeynep

Men shit jag visste inte att man kunde skruva loss dem ,vILKA IDIOTER!!

2010-05-19 @ 20:28:14
Postat av: Hanna

Men fy fan. Hämnd Hanna är det enda som hjälper mot hatkänslorna. Vi måste bara luska ut vem som gjort det. Jag blir skitförbannad fast det inte är min bil, för jag vet hur det känns att få punga ut pengar på andras jävla idioti som inte kan låta bli andras grejer. Säkert samma dumma jävel som buckla min bil.

2010-05-19 @ 22:01:25
Postat av: Helena

Usch va jag är glad att jag inte bor i stan längre. Stackare! Vilka idioter det finns!!!

2010-05-19 @ 23:28:18
URL: http://helenawoxberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0