Jisses vad dålig jag är på att blogga..

..när jag har världens bästa gäster!
Det händer något hela tiden och antingen ska vi äta, handla, sova eller något annat. Hanna flänger runt till sina vänner så hon hinner träffa dom. Jag blir trött bara av att tänka på allt. Nu är jag helt ensam här hemma och det känns jätte tomt. Jag hoppas dom kommer hem snart.
Baltazar tycker det är lite jobbigt när Loke kryper efter honom hela tiden, men det är bra att han får känna på hur det känns, han går ju efter Katten hela tiden.. haha..
Men han känner sig nog lite oprioriterad, men han får ju iallafall hänga med överallt. Är nog bra att han får vila ut sig efter spelmansstämman. Vi går promenixer, kastar boll och cyklar runt sjön iallafall så han får ju självklart sin tid också.
Jag tror jag ska sticka och handla mat på Lidl nu. Gud vad jag längtar tills Willys öppnar, har ingen affär att handla på nu. Hörde att de ska ha sämre öppettider(öppet till 21) än Hemköp(var öppet till 23), det är ju kasst må jag säga!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0