Mer av min dag


Detta är det perfekta kortet av min dag. Trötthet och fotboll!

Sen var jag och Vidde ute på lite äventyr. Traktorer är ju hans alltime favorite!


Jag har precis börjat göra en liten plan inför att starta ett företag. Eller egentligen skriver jag bara upp företagsideér! Tänk om folk bara kunde inse hur bra mina ideér är och tankeläsa mig och bara ringa NU och beställa massor:P. Det skulle vara perfekt! Min första rad på planen är "De första 1000 kronorna ska jag ge till mormor och morfar". Så ni inser ju hur vettig jag faktiskt är! Frågan jag måste ställa mig är "kommer jag verkligen någon gång starta mitt företag?". Jag är så jävla velig och tidsoptimist uti fingerspetsarna, så kommer jag att klara det?.

Fy jag orkar ju inte ens ta tag i matten. Nu ska jag kika efter en hund. Sen ska jag sova. Före tolv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0