Solen lyser över vår stad genom molnen i skyn..

fastän solen lyser är ingen glad för den bränner upp hyn, men isen  norr den smälter....
Kommer ni håg den låten? Underbar!

Har haft en jättehärlig dag i Växbo med massa sol! Baltazar ser ut att njuta av att bara få ligga ute, slöa och hämta någon boll då och då! Själv skulle jag åka hit för att kunna ligga ute och plugga matte.. haha.. Det gick jättebra! Jag har inte kommit ett tal längre än igår tyvärr. Förstår inte tänket just nu, måste googla lite ikväll så kanske jag kommer fram till något vettigt?! Nu ska vi snart grilla kycklingen och jag stoppade nyss in potatisen och morötterna i ugnen. Detta är tidigare idag Nils har knäppt ett kort när jag typ somnat och Vidar delar glatt ut mitt godis till alla som vill ha.. haha..


Kommentarer
Postat av: Linda Larsson

Går väl inte att glömma bort Dia Psalma ;)

2010-05-15 @ 21:26:54
URL: http://lindaallstar.blogg.se/
Postat av: Linda Larsson

Går väl inte att glömma bort Dia Psalma ;)

2010-05-15 @ 21:27:02
URL: http://lindaallstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0