The Lyxshake by MAX is back



Så god och sommar! Den finns nu igen på Max och även Blizzer saltlakrits är tillbaka.

Nu ska jag plugga lite matte innan Johanna förhoppningsvis hör av sig så vi ska ut på en lite trip, kanske till loppisen. Jag har inte öppnat matteboken sedan i.... torsdags tror jag. Kommer aldrig att hinna klart! Måste anstränga mig men har ingen motivation överhuvudtaget.

Baltasar ligger här och muttrar lite för grannarna smäller i dörrarna i trappuppgången.. hoppas han vänjer sig för det låter ganska mycket. Han är lite som Tyson, han brukar också muttra lite när han hör någon utanför:P.


Kommentarer
Postat av: Linda Larsson

Åhh ja tänkte på den milkshaken för ett tag sen och var sur över att den inte fanns längre. Är den tillbaka alltså.. underbart =)Godaste milkshake ever. Va är de för doggis du skaffat? Är de din eller ett lån eller vad? kraaaam =)

2010-05-09 @ 20:33:55
URL: http://lindaallstar.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha, Älskar att äta/dricka den där lyxshaken, men hatar när den blir beställd (; Roligt att du hittade min blogg så jag hittade din! (: kram

2010-05-10 @ 16:33:36
URL: http://lilldjupas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0