Tjat tjat tjat..

Jag vet att jag tjatar om denna nedrans matte men jag kan inte rå för det. Är så hemskt trött på den. Vill inte lära mig och kan inte lära mig heller. Skit väder ute och det är väll tur det annars skulle jag väll inte ens öppnat matteboken. Idag var ju planen att Vidar och jag skulle gå ut till lekparken och mysa, men eftersom det är regn och rusk så struntade vi i det. Vi åkte till Linda och fikade istället, hon hade massor med kakor och tårta. Lilla Ted har ju nyss fyllt 1 år, storkillen. Vidar blev verkligen stor bredvid Ted han brukar ju alltid vara den minsta hemma hos oss:D.

Kanske ska ta & gå ut en längre prommis med Baltazar nu istället så har jag det gjort, tänkte kanske prova borsta honom lite, han är full i barr och löv sedan vi var hos Linda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0