Träning

Ballen, Lee, Mike, Helena och jag var uppe på hundklubben och provade lite agillity idag. Jisses vad svårt! Baltazar var duktig och gjorde rätt alla gånger jag gjorde rätt men det är ju så mycket svårare än det ser ut. Jag inser nog först nu hur mycket jobb Helena har lagt ner på sina underbara hundar. Det finns liksom fler än tre olika sätt att gå in i en tunnel..
Ballen och jag provade hoppa 2-3 hinder i rad och lite slalom. Det kommer inte vara hans fel om vi inte blir bra haha.. jag är nog alldeles för snurrig för detta syfte. Men vi ska prova någon mer gång får se hur det går..

Nu ska jag åka till Växbo och få TACOS!!!

Känns som att jag tappat bort mig lite här på bloggen, jag brukade ju mest skriva om saker jag irriterade mig på. Nuförtiden är det väldigt få saker som stör mig till den grad att jag behöver tänka på det vid ett senare tillfälle därför blir det inga sånna inlägg längre. Men jag är irriterad på en grej som jag inte riktigt kan formulera ännu.. & det har inte med matten att göra:P.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0