2,5 KILO Hallon

Nu har jag kockat mat i flera timmar. 3 rätter hann jag med trots tidbristen. Köttbullarna blev ovanliga men supergoda. Gjorde en gräddsås till också så jag kan frysa in dom. Jag ska göra en till sats köttbullar som jag kan ta med till Växbo och äta där under julen. Dessa var med kanel och oliver och passar sig utmärkt på julbordet! recept kommer senare ikväll. Ska vara helt ensam ikväll tror jag och skriva lite recept och planera mitt julbord och laga en ny kycklingrätt.
Det är massor av hallon.. det tar upp en hel låda i frysen.

Kommentarer
Postat av: Elina

wow vad mycket hallon!

också ska jag säga grattis till -20.1 kg!

kram på dej. :)

2010-11-26 @ 17:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0