Beställa eller inte beställa det är frågan..

Fan, jag la ut saker på tradera igår och skulle leta information till en klänning. Sen blev jag fast där på beställningssidorna. Nu har jag en shoppingkorg för 1000 kronor. Ska jag beställa eller ej? Det känns ju så onödigt att beställa nu när jag inte ska ha samma storlek snart. Men här får ni se mina fynd..
Nyårs blåsan?! Så fin!


Jättefin och denna kan man ju ha både som tjockare och mindre tjock inte sant?! Jag vill ha den mint gröna men den finns bara i små storlekar, så det får bli den rosa om jag nu beställer.


Vardags kläder! ljusrosa klänning och BRED randig tröja.


Drömmen?! Tänk när jag kommer i en sådan här blåsa! Kanske ska köpa den bara för att ha ett mål. Att jag ska komma i den och att den ska sitta som ett smäck!

Kommentarer
Postat av: Marion

Skitfina kläder, var hittar du dessa!?



Jag ska också försöka tappa några centimeter här och där, jag kommer nog inte handla några kläder förrän jag känner mig mer bekväm med mig själv.



Sist jag handlade kläder så handlade jag tighta toppar (som för den sakens skull inte visar alltför mycket av min bilring) som jag även kommer att kunna ha "sen".. :)

2010-11-01 @ 10:12:53
Postat av: Johanna

Låter som en bra idé med en "morot". Jätte fin klänning med dragkedja!!

2010-11-01 @ 11:07:38
Postat av: Emma J

va fina! vilka måltavlor du ;) vart hittade du dem?

2010-11-01 @ 17:35:57
Postat av: Sanna

Shoppa sen tycker jag, möjligtvis köpa en målklänning den vita var lätt snyggast.

vi hörs=)

2010-11-02 @ 03:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0