Blödig eller?

Vet ni att jag grinar cirkus en gång om dagen. För ett tag sedan hade jag en vän som grinade lite varje dag för att "bli frisk". Hon sa "Hanna det är nyttigt att grina, du blir fri". Så igår frågade Helena mig om jag gick i grin terapi haha.
Men så är det inte utan jag grinar till tv program. Jag kollar nästan varje dag på Mcleods Döttrar och där händer det alltid någonting tragiskt eller sårgligt så då fäller jag en tår eller två. Ni måste verkligen börja kolla på denna serie. Den är hur bra som helst och har allt som krävs för ett MVG i serie väg.
Efter det programmet kommer The secret miljonär och då blir jag fast och på slutet grinar jag alltid. Tänk att det finns så många godhjärtade miljönärer. Det är ett helt fantastikt program!
Båda programmen går på kanal 9!
Vet ni att jag grinar cirkus en gång om dagen. För ett tag sedan hade jag en vän som grinade lite varje dag för att "bli frisk". Hon sa "Hanna det är nyttigt att grina, du blir fri". Så igår frågade Helena mig om jag gick i grin terapi haha.

Men så är det inte utan jag grinar till tv program. Jag kollar nästan varje dag på Mcleods Döttrar och där händer det alltid någonting tragiskt eller sårgligt så då fäller jag en tår eller två. Ni måste verkligen börja kolla på denna serie. Den är hur bra som helst och har allt som krävs för ett MVG i serie väg.

Efter det programmet kommer The secret miljonär och då blir jag fast och på slutet grinar jag alltid. Tänk att det finns så många godhjärtade miljönärer. Det är ett helt fantastikt program!
Båda programmen går på kanal 9!
Nu hittade jag en box med alla avsnitt också.. shit! 899 kronor! Lätt värt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0