Filip och Fredrik

Jag har aldrig förstått mig på deras humor. Ingenting dom gör är humor för mig. Kan för mitt liv inte förstå varför de får göra program på program på program. Är det verkligen folk som kollar?!
Jag har dock hittat ett sjukt roligt klipp med en skön gubbe/snubbe/man/kille på internet för ett tag sedan. Ni kan ju se och njuta.
Jag har aldrig förstått mig på deras humor. Ingenting dom gör är humor för mig. Kan för mitt liv inte förstå varför de får göra program på program på program. Är det verkligen folk som kollar?!

Jag har dock hittat ett sjukt roligt klipp med en skön gubbe/snubbe/man/kille på internet för ett tag sedan. Ni kan ju se och njuta.

Kommentarer
Postat av: Elin

Fin blogg:) Följa varandra via bloglovin?

2010-11-04 @ 11:33:05
URL: http://fashionbyelin.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hur kan du säga att Litet sällskap med filip o fredrik inte är humor, det är ju as gulligt o kul program,!!=)

2010-11-04 @ 14:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0