Fullerö handel

Jag har medvetet skjutit upp denna utvärdering på grund av att det är så sjukt mycket bilder ni ska få se. Jag har minskat och minskat flera gånger men nu kan jag inte ta bort några fler bilder för då får ni inte rätt uppfattning om Fullerö. Jag älskar denna affär. Det är som att komma till himmelriket om man är en pryl människa. Det jag kände var dock att jag inte längre köper allt jag vill ha för att det är fint eller sött utan att jag även frågar mig själv, "Vart ska jag ha denna?" eller "När jag ska använda denna?". Så min shopping får ni se en annan dag idag visar jag "bara" affärn.

Det finns massor med olika grejer. Lampor, ljus, ljuslyktor, tavlor, ramar, speglar, möbler, trädgårdsgrejer, fontäner, massa julsaker och massa annat smått och gott!

Ni kan kika på deras produkter på deras hemsida.
Fullerö handel ligger alldeles utanför Uppsala. Du svänger av vid avfart 189 på E4:an.

Kommentarer
Postat av: sofie

Vilken affär de där verkar vara :D Dit måste jag åka =)

2010-11-15 @ 19:47:13
URL: http://zofiesblogg.blogg.se/
Postat av: sis

jag vill oxå handla där.....guuuud så mysig affär.....sia och allt....

2010-11-16 @ 09:08:31
URL: http://lindamjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0