Hej allihopa!

Ni är ena riktiga kämpar som fortfarande klickar in här. Jag har varit väldigt dålig på att blogga de senaste dagarna men jag kände för en paus. Som jag brukar säga livet tog över. Nu är jag dock snart hemma.. blev kvar i Växbo inatt också. Orkade inte ta mig härifrån efter IDOL. SÅ nu ligger jag här i soffan och vill bara meddela att imorgon är jag åter back on the blogg.

Jag har haft det så mysigt i Stockholm. Jag har hunnit träffa Hanna och Loke och så var jag och hälsade på Liza en sväng. Sen har jag bott hos världens bästa Linnea! Hon tyckte att jag skulle stanna en vecka till haha.. hon är så himla go och snäll. Men jag kommer snart tillbaka, I promise!
Baltazar har nog aldrig varit så mycket i soffan som under denna vecka.


Helst på Linneas mage


Linnea hittade en stand in för Katten till Baltazar.. haha..

Det är omöjligt att få ett normalt kort på denna människa

Här sov jag som en prinsessa! & B som en prins..

Kommentarer
Postat av: Marion

Sov "värden" på soffan och du i hennes säng? Det var väl schyst :D

2010-11-15 @ 04:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0