Hello mina vänner!

Gash vad jag har njutit idag! Jag har inte varit ute på hela dagen! Även fast det är skönt att ha hund så är så jätteskönt att inte ha hund en dag, en morgon och en sen kväll som igår när jag kom hem. Jag undrar hur jag kan glömma så fort hur livet utan hund var. Jag kunde ju tänka på mig själv precis hela tiden. Nu går inte det och det är jag ändå glad för, jag är jätteglad att jag har Baltazar!

Nu ska jag ta bilen till Växbo och ha en mysdag! Hjälpa till lite i affärn kanske och se hur det gamla "Hor rummet" blev med nya tapeter och fix. Kul att mamma och pappa alltid har en massa saker på G. Självklart ska jag också hämta Baltazar! Han brukar bli jättelycklig när jag kommer haha..

Kommentarer
Postat av: MalinKalin

Sv: Ja jag blir jämt så glad när Oriflame grejerna kommer även om det bara är typ en handkräm eller nåt :P

Vadå "hor rummet"? :P

Förstår att det är skönt att vara utan hund lite också :)

2010-11-20 @ 16:46:37
URL: http://malinkalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0