Hello..

Idag är det lööördag! Hur tycker ni att lördagar känns? Jag gillar dom, alla mina nära och kära är oftast lediga. Jag är ju ledig precis hela tiden så det kan jag inte gå efter längre. Jag kommer ihåg när jag gick och utbildade mig till Beroende terapeut. Då fick vi gå i skolan även på lördagarna sista halvåret för att vi skulle hinna med allt som vi skulle kunna. Så en "ledig" dag per vecka var lite lite men det funkade. Vi var super effektiva! Haha..

Idag är jag i Växbo och fixar i affär´n så därför har jag tids inställt några inlägg till er. Snällt va? Ja ska ni säga då. Det är i alla fall två recept och lite paket pyssel!

Ha en underbar dag! Det ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0