Kvällen på bloggen

Bjuder på massor av matinlägg. Håller precis på att pyssla ihop ett av de tre som kommer att komma ut under kvällen. Sen har jag gjort en Hallon cheesecake som ni kanske vill ta del av också. Såå god jag har redan ätit upp 3 av de fyra jag gjorde imorse. Smarrigt!

Jag kanske uppdaterar lite om IDOL också, jag har bestämt mig för att kolla på det trots att jag inte gillar deras beteénde gällande droger. Kanske visar några julklappar som jag köpt idag också. Synd att typ alla jag känner läser denna blogg. Ni får kanske se en bild på paketet istället haha..
Jag är snart klar med julklapparna nu ska jag säga. Johan, Mamma, Pappa, Syrran och mormor och morfar är nästan helt klara. Hur ska jag nu kunna hålla mig från julklappar ända till jul?!

Idag köpte jag en julklapp till Hanna! Hon kommer ju HIT!!, hon hade lovat att göra det när jag gått ner 20 kg och det var ju igår.. jag undrar när hon dyker upp?! Haha.. Jag längtar!

Jag har färgat håret också.. svart!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men herregud Hanna, inte ska du köpa klapp till mig inte din tok! Vi har planer på att komma senast helgen den tionde eller helgen före, ska kolla lite.

2010-11-26 @ 20:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0