Linda Rosing

Jag kollade på det nya programmet Bloggoholics. Jag har verkligen ingen koll på storbloggarna i Sverige. Sen är det en trevlig men löjlig och bara skit tråkig man som har programmet. Förstår inte syftet riktigt.
I program 2 som jag kollade på så var Linda Rosing med. Jag har alltid tyckt att hon ändå sett bra och fräsch ut. Men nu ser hon verkligen inte frisk ut. Jag blir riktigt illa till mods nu, hon kan ju inte må bra?!
Sen får hon frågan vad hon ångrar i sitt liv. Då svarar hon ALLT bakåt i tiden. Gud tänk att ångra hela sitt liv.
Ni måste kolla på detta på aftonbladet.se klicka på Nöjesbladet och sen på Bloggoholics. Linda kommer i slutet av programmet.
Jag kollade på det nya programmet Bloggoholics. Jag har verkligen ingen koll på storbloggarna i Sverige. Sen är det en trevlig men löjlig och bara skit tråkig man som har programmet. Förstår inte syftet riktigt.
I program 2 som jag kollade på så var Linda Rosing med. Jag har alltid tyckt att hon ändå sett bra och fräsch ut. Men nu ser hon verkligen inte frisk ut. Jag blir riktigt illa till mods nu, hon kan ju inte må bra?!
Sen får hon frågan vad hon ångrar i sitt liv. Då svarar hon ALLT bakåt i tiden. Gud tänk att ångra hela sitt liv.
Ni måste kolla på detta på aftonbladet.se klicka på Nöjesbladet och sen på Bloggoholics. Linda kommer i slutet av programmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0