Min kropp

Detta är min kropp december 2009 när jag och min kära syster är på hotell weekend i Sundsvall. Det andra kortet är från den 21 oktober då jag knäppte min kropp senast. Jag är så nöjd över att min mage ser lite mindre ut och att jag känns och ser mindre klumpig ut nu. Jag har egentligen aldrig känt mig tjock och klumpig men här ser man verkligen hur tjock jag var och även hur tjock jag fortfarande är såklart.
Det man också kan se om man VILL är att min mage faktiskt har dragit ihop sig ganska bra. Kanske lyckas slippa hängmagen iallafall!


Ett till kort från 2009..
Jag ser lite skillnad, gör ni?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man ser skillnad på korten, du är väldigt duktig som har kommit så långt! :)

2010-11-03 @ 13:16:50
Postat av: Emma J

ja de syns verkligen! så kul att du lägger ut bilder! :)

2010-11-03 @ 13:53:02
Postat av: Annie

fasen vad modig du är ! Man ser jätteskillnad ju ! Magen och speciellt låren tycker jag !!! Duktiga du ! Kram

2010-11-03 @ 15:00:51
URL: http://blogg.amelia.se/annie
Postat av: Marion

LITE skillnad!? Det är ju massor! Kolla hakan och armarna! Du är så jäkla bra, Hanna! Heja heja, kämpa kämpa!!

2010-11-03 @ 15:24:35
Postat av: sanna

vadå ser ni LITE skillnad!? det syns ju as mkt skillnad!!!!!!! fasiken vad bra att du har så månhga gamla kort....det är så himla kul när man sert sånna resultat!=)

2010-11-03 @ 16:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0