Myskväll!


Vegitarisk tacos!


Min goding!

Vad har ni haft för er ikväll?!


Kommentarer
Postat av: Linda Larsson

Underbar dikt. Alltid älskat den. Har du sett inlägget före... dom är lite tillägnat dig? eller har du missat de? hoppas de va okej att ja la dit din adress. annars tar ja bort den. PUSS =)

2010-11-07 @ 23:21:14
URL: http://lindaallstar.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vad mysigt!! Du behöver inte skynda hem för katten stormtrivs ;) Men jävlar vad hon äter!! Hon vill ha mat hela tiden och jag försöker vara envis... Men när hon slingrat sig runt mina ben och jamat för sjuttioelfte gången då ger jag upp =( Katter är förbannat envisa!

2010-11-08 @ 06:52:34
Postat av: Johanna

Vad mysigt!! Du behöver inte skynda hem för katten stormtrivs ;) Men jävlar vad hon äter!! Hon vill ha mat hela tiden och jag försöker vara envis... Men när hon slingrat sig runt mina ben och jamat för sjuttioelfte gången då ger jag upp =( Katter är förbannat envisa!

2010-11-08 @ 06:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0