Reklam del 2

Så då kommer vi till kläderna. Det fanns riktigt mycket fint men jag ska ju inte shoppa massa kläder nu så jag har valt ut lite nödvändigt.


Julaftonsklänning? vilken färg i så fall?!


Eller den här klänningen kanske? Svårt att se hur den ser ut..

Nyårsblåsan? Gud jag vet inte ens vad jag ska göra på nyår..

Fin tröja men den blir kanske pösig?! - Superfin stickad kofta i svart eller brunt

Ny bh/topp - lite roligare leggings


En sport topp för att få motivation att börja träna??


Super mysiga värmande tofflor! I NEED!

Detta representerar min "stil" 2010! Leggings, polo, stickat, varma tofflor och jord färger.

Kommentarer
Postat av: Ovekaroline

Very Good! I love it.

2011-11-03 @ 19:07:08
URL: http://ovekaroline.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0