SAW 3D eller SAW VII

Filmen presenteras såhär:
Sedan begynnelsen har du sett andra lida...nu är det din tur. Den sista pusselbiten är du. Saw är en av historiens mest framgångsrika skräckfilmsserier. Nu kommer den avslutande delen inspelad i 3D! Skräcken får ytterligare en dimension och fällorna blir levande. En dödlig kamp utspelas kring Jigsaws brutala arv. En grupp som överlevt Jigsaws grymma lekar samlas och tar hjälp av självhjälpsgurun Bobby Dagen, även han en av Jigsaws tidigare offer. Bobby Dagen bär dock på en mörk hemlighet som kommer att framkalla en ny terrorvåg med fällor och lekar du inte trodde var möjliga. Missa inte finalen!

Jag  tror att jag har sett någon sån här film med Linda när det var någon som skulle skära upp en annans mage för att det låg en nyckel där i som den där någon behövde för att överleva. Med detta i tanken gick jag på denna bio. För det första tycker inte jag att 3D grejen var så verklig. Trodde det skulle vara lite mer som cosmonova, vilket kanske var lite korkat tänkt. Filmen var rakt igenom vidrig. Ingen spänning för jag trodde alla skulle dö. Den var liksom inte kuslig och läskig vilket jag uppskattar om något i en skräckfilm. Jag gillar ju egentligen inte skräckfilmer alls. Men det är inte så man går ute nu och tänker på denna film. Det enda jag tänker är att fy vilken sjuk människa Kevin Greutert måste vara som har gjort denna film. Det är uppfläkta käkar och hud som dras bort från kroppen och massa sånt vidrigt bara..

Vi som var där..
Jag satt bakom min jacka typ hela filmen och blundade och höll för öronen för ljudet var jättehögt!
Hanna var med och hon är med barn(någon som undrade tidigare)! Ska ha en liten plutt i Januari. Hon var lite känsligare än vanligt..
Linnea var lycklig och tyckte inte denna film var lika hemsk som de tidigare..

Kommentarer
Postat av: Catrine - Mamma åt Neo

Jag vet mycket väl att min rökning skadar Neo, men det är inte meningen att han ska ha en mamma som gråter för minsta lilla eller som vrålar för varenda sak. Testa själv att bara ensamstående och sluta med ett beroende du haft i över tio år så ska vi se om du klarar av det.



Bara för att jag röker betyder inte att jag tar sämre hand om Neo eller är en dålig mamma!

2010-11-15 @ 12:42:45
URL: http://Catrinejonsson.blogspot.com
Postat av: Catrine - Mamma åt Neo

Jag röker aldrig i närheten utav Neo utan jag går alltid ut när jag är hemma. Det skulle aldrig falla mig in att röka om jag bär honom eller nånting. Vagnen är riktad bort från mig när vi är ute på promenad.



Jag kommer nog aldrig bli helt rökfri då jag redan försökt så många ggr, men kommer alltid tillbaka. Det är mitt val och jag bryr mig helt ärligt inte i din åsikt om detta, eller någon annans heller för den delen. Mitt liv, mina val, mitt barn! Sen om folk tycker det är fel, har ingen rätt att döma mig för det är så mycket annat som gjorde att det inte gick att sluta denna gång. Det hade egentligen inte med mitt humör att göra utan en massa annat som jag valt att inte skriva om i min offentliga blogg.

2010-11-15 @ 14:13:17
URL: http://Catrinejonsson.blogspot.com
Postat av: Linda

Usch, David tvingade med mig på den för nån vecka sen. Jag tycker dom är vidriga! Var nära på att spy och gå därifrån :P

2010-11-15 @ 16:47:16
URL: http://lindabj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0