Vad fan är det med folk

Nu har någon snott min fina gröna ljuslukta som stod utanför vår port. Jag blir verkligen besviken på människor, fan att dom inte kan hålla fingrarna i styr. Mattan som de tog för ett tag sedan är fortfarande borta. Jag har ändå kvar en tro på att människan ska låta andras grejer vara. Men det funkar tydligen inte. Nu får jag allt fixa en ny ljuslykta för mina kära grannar har gillat den så mycket.. Ska vi ta lila denna gång tjuvar?!

Den ljuslykta som försvann är mörkgrön med sand och ett gravljus i. Men det kan ju tjuven ha tagit bort. Om ni ser den så ta den och ge den till mig är ni snälla! Den ser precis likadan ut som lyktan nedan fast den är mörk grön då.


Kommentarer
Postat av: Marion

Tråkigt med folk som inte kan låta bli andras grejer...

2010-11-06 @ 21:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0