Allergi

Om inte Emil skulle vara allergisk så skulle jag lätt åkt till Stockholm idag. Men jag kan inte bara lämna Baltazar hemma för att åka dit. Jag känner bara att jag vill träffa Hanna och sitta i deras soffa och få bubbelvatten och bara få vara. Det blir inte samma sak om jag åker till Malin eller Linnea och sen träffar Hanna och Loke på dagarna. Jag vill bo där och sova i min underbara säng. Det är så tråkigt med allergi, det är så onödigt.

Men jag kanske ska åka och hälsa på Linnea snart i alla fall och då får jag träffa Hanna och Loke lite grann. Linnea är så himla söt, blir så glad av hennes peppande sms och glada humör.

Just nu skulle jag lätt kunna sätta mig på ett flyg till Spanien igen, orkar inte med den här tråkiga regniga dagen. Eller till Argentina till Sanna & Anna.. Men det är så sjukt lång flygresa..
Söta Loke på väg till Skavsta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0