Andra hand

Johanna och jag var ute på andra hand shopping härom veckan. Jag knäpper så mycket kort men jag visar er så lite:). Därför bjuder jag här på lite roliga plagg som vi hittade haha..

Den där blåa koftan är det någon som lämnat i provbåset antar jag och så har de tagit något annat. Tänk att någon stjäl saker från en affär som skänker pengarna till de behövande. På lappen står "Byte av kläder är också stöld".

Johanna var ute efter stolar så hon klättrade upp på stolshögen och letade:).
Min favorit stol ser ni här ovan, jättefin och super skön att sitta på. Men jag har absolut ingen plats för stolar i min lilla lya så det blev endast en ljuslykta i form av ett hjärta i glas..

Kommentarer
Postat av: MalinKalin

Oj vad många stolar det fanns då! :P

2010-10-25 @ 20:11:43
URL: http://malinkalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0