En kväll i Magaluff

En kväll när jag suttit nere i receptionen och bloggat så låg Nils och Linda i sängen när jag kom upp till rummet. Jag gick ut på balkongen för att hänga upp den blöta handuken och sånt från dagen. Ni kommer ihåg att de sköt med automat vapen utanför Johans och mitt hotell i Grekland? Jag trodde mardrömmen hade börjat om. När jag precis lagt handduken över räcket så smäller det så jävla högt, som en bomb(kan jag tänka mig). Jag duckar av rädsla och skirker till, det måste ha sett sjukt rolig ut. Det var iallafall en stor jävla raket som lyste upp hela himlen. Jag sprang in och drog upp N&L och vi kollade hur länge som helst på detta furverkeri. Sen gick vi ut på andra sidan för där såg man lite bättre. Linda filmade hur mycket som helst. Skulle tro att de sköt i 10-15 minuter. När sista raketen hade smällt gick de in till sängen igen, men kanske 4 minuter senare så börjar ett fyrverkeri på andra sidan viken, alltså rakt framför vår balkong. Var så härligt att kunna stå där och se alla de otroligt fina färgerna som lyste upp himlen och speglade sig i havet. Här kommer de sista smällarna i det första fyrverkeriet..



Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, det måste vi verkligen! :D

2010-10-13 @ 11:13:48
URL: http://lindabj.blogg.se/
Postat av: Marion

Varför sån uppståndelse?

2010-10-13 @ 13:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0