Galen

Idag är en sån dag som jag blir helt knäpp av. Jag skulle fixa med pengarna på kontona nu men tror ni inte att jag har slarvat bort den där jäkla dosan jag fick för någon dag sedan? Jo men den är borta, jag har en grymt liten lägenhet men jag lyckas ändå slarva bort saker. Jag förträngde in i det längsta att de skulle ändra sig och att jag fick behålla min älskade e-legitimation eller att de skulle glömma att ta bort den för mig. Men för någon dag sedan så försvann möjligheten att logga in. Så hur ska jag nu göra? Man måste väll ha ett kort också?
När det gäller pengar gillar jag att ha allt som det alltid har varit. Men bankerna håller inte med mig. Förstår ni vad struligt detta kommer att bli?

Jag har tappat bort alla tre hund koppel också. Jag brukar inte vara så slarvig men nu vet jag inte vad som hänt. Känns som att det är någon tjuv här och tar saker, för inte kan väll jag ha lagt sakerna där jag inte hittar dom?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0