Godkväll mina fina bloggläsare

Idag har jag haft en blogg paus utan att ni absolut måste ha märkt det. Jag hade tidsinställt inlägg hela dagen. Så jag har hunnit massor som jag skulle göra (läst boken, tittat på tv, diskat, handlat, gått massor, tjuvvägt mig, skickat mail till mina LCHF tjejer, börjat coacha Lena och Gunnar på LCHF dieten det är deras första dag idag och planerat veckans mat) och nu är det bara jobb sökandet och tvätten kvar tills imorgon. Nu har jag precis klivit upp ur ett en timmes bad med musik på högsta volym. Snart börjar Det Okända, då ska jag unna mig lite hallon och krypa ner i soffan. Sen ska jag ta en prommis med Baltazar innan jag ska sova.
Vad har ni gjort i helgen?

Kommentarer
Postat av: Johanna :)

sv: Okej, tack så mycket :D Du får somsagt en länk på torsdag efter klockan nio ;)

2010-10-25 @ 21:10:59
URL: http://jjohhannnaa.blogg.se/
Postat av: Marion

Tror inte min förra kommentar kom fram.. Sitter och läser och begrundar Hotell-Hannainlägget, men kan inet kommentera där.. (sökte upp det och länkade från min blogg, hoppas det är ok) Kan man verkligen kasta ut alla från sitt hotell? Arbetskamrater, grannar, nära vänner? Man behöver ju arbetskamrater för att kommunicera om jobbet, grannar är ju bra om man får inbrott och behöver hjälp med vittnesuppgifter, nära vänner är ju bra att ha?

2010-10-25 @ 22:14:16
Postat av: Marion

Haha, nu är ju min kommentar där ;) Då säger vi onsdag.. Kl 12? Eller före eller efter? Börjar som sagt 14,30.. :)

2010-10-25 @ 22:34:47
Postat av: emma!

Tjuvvägt?!?! Nyfiken! :-D

2010-10-26 @ 07:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0