I did it!

Jag skulle ljuga om jag skrev att jag inte var sugen på Lindas Tobleronecheesecake ikväll. Men jag tog inte en stor bit och njöt utan jag höll mig och höll mig och sen så smakade jag ett finger ur formen. Men jag ger mig själv VG för gott uppförande inom dieten. Jag åt min matlåda (med kyckling paprika och grädde) och ca 1 msk cheesecake alltså. Jävligt god men det är INTE värt det för mig. Synd att jag inte är en naturligt smal människa som mår skitbra av att äta skit haha..

FIKA

Present öppning..Syrran fick Partylites votivljus smides kors av mig..


Kommentarer
Postat av: J ♥

Hej sötnos =)



Är möjligtvis intresserad utav att köpa en billig, helt ny & oanvänd trenchcoat? kika isf in hos mig =)



kram ♥

2010-10-19 @ 22:58:13
URL: http://Marigold.devote.se
Postat av: Vetlealise

just started reborning and just hooked on as much info as poss; thank you

2011-04-05 @ 07:21:27
URL: http://vetlealise.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0