Jag utmanar ödet

Jag har bakat kladdkakemuffins(recept kommer senare ikväll) idag, spännande va?! Jag har även gjort Sannas getostgratäng med en twist av Hanna men det receptet får ni också senare.

Jag tror inte ni kan förstå hur utmanande det är för mig att göra kladdkakemuffins, det är det absolut godaste "fikabrödet" jag vet. Men vet ni vad? Jag var inte ens nära att misslyckas(alltså smaka av smeten eller muffinsen). Dock gör det lite ont i hjärttrakten när min bakkompanjon inte VILL äta upp smeten på skeden eller visparna.. är det bara jag som äter(åt) det eller?
Förjäkligt att slänga supergod smet i slasken.

Men jag är lycklig och kände att jag ska fan dela med mig av mina framgångar till er också inte bara klaga och sukta efter saker som jag inte äter längre. Vikten är en del av framgångarna men det är liksom ändå på sidan av på något vis. Det är 1 dag i veckan och vardagen blir lätt svår om man bara fokuserar på det.

Tusen tack för era hejarop!

Kommentarer
Postat av: Sanna

imponerande!

2010-10-14 @ 21:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0