Kväller

Gaah tror ni inte det sitter en jävla kärring i vår louge(rummet där receptionen är) och röker. Jävla människor! Så nu fick jag lite ont i huvudet och blev sur så nu sitter jag utanför hotellet på en bänk och bloggar. Massa folk går förbi och kollar. De måste tro att jag är totalt Wacko haha..

Hanna om du funderar på att komma hit så GÖRT! Linda och Nils blev jätteglada när jag sa att jag funderade på om ni skulle passa på att titta förbi. Det är jättefint och lugnt och varmt här:)!!

Bilder från idag

Så underbar strand och vattnet är helt blått:)


Nils med bollen och jag fixar håret där ute


Nils har varit i vattnet precis hela dagen idag, simmar gör han också som aldrig förr


Jag idag, lite trött på solen just där

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0